۲۰ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۵۱

حجت الاسلام چمانی:

حذف تعطیلی روز تاسوعا مشکلات کشور را حل نمی کند

حذف تعطیلی روز تاسوعا مشکلات کشور را حل نمی کند

اراک – خبرگزاری مهر: معاون فرهنگی،پژوهشی وآموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ضمن انتقاد از طرح حذف برخی تعطیلات مذهبی از جمله تاسوعای حسینی در مجلس گفت: حذف تعطیلی روز تاسوعا مشکلات کشور را حل نمی کند.

حجت الاسلام داوود چمانی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود:  نمایندگان مجلس نباید وارد بعضی از عرصه های تنش زا، التهاب آور و نگران کننده شوند بلکه به جای پرداختن به اینگونه مسائل در صدد رفع تنگناهای اقتصادی، معیشتی و آسیب های اجتماعی باشند.

وی اضافه کرد: تعطیلی روز تاسوعا نشان دهنده عمق ارادت و دلدادگی مردم انقلابی ایران به اهل بیت (ع) به ویژه سالار شهیدان امام حسین(ع)و اصحاب گرانقدر آن امام است.

وی همچنین ادامه داد: حضور مردم در روز تاسوعای حسینی در مراسم دسته روی و نیز مجالس و محافل عزاداری برای تقویت باورهای دینی و ترویج شعائر الهی و تعمیق فرهنگ متعالی اسلام در طول تاریخ بوده و هست که باید استمرار داشته باشد نه اینکه به دنبال حذف آن بود.

حجت الاسلام چمانی خاطرنشان کرد: حل مشکل کشور ما که در تأکیدات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری نیز بیان شده است ترویج فرهنگ کار و تلاش و نیز مسئولیت پذیری در قبال نظام و مردم و کنار گذاشتن سوء مدیریت است.

کد خبر 2015467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha